به نظر میرسید که این ساعت از هیچ جا سرچشمه نمیگیرد ، خلاقیتی است که توسط ذهن کثیف یک پسر کلاس ششم تصور شده است و به نوعی مستقیماً روی مچ دست دریک شکل گرفته است.
به نظر میرسد تماشای ساعت ریچارد میل MM 69 که رپر در پلی آف NBA در بازی 2019 پوشیده بود ، از شیوه مدرن سکستینگ استفاده میکرد: از سه پانل برای نمایش ترکیبی تصادفی از کلمات استفاده میکند که هرگز نباید قبل از نیمه شب بر زبان بیاورد.
با آمدن سریع ، ساعت ناپدید شد ، امیدوارم جایی که زیر تشک بود تعبیه شده باشد. و سپس امسال دوباره روی مچ دست تراویس اسکات ظاهر شد. و سپس جنگنده MMA کانر مک گرگور قطعهای از Jacob & Co. را نشان داد.
که بیش از 2 میلیون دلار هزینه دارد و شامل یک صحنه پنهان از یک زن و مرد در یک لحظه بسیار خصوصی است. ناگهان ساعت جنسی همه جا را فرا گرفت. اما در حالی که به نظر میرسد این ساعتها اختراع تلخ قرن 21 هستند ، تاریخچهای طولانی برای این قطعات وجود دارد.
هر ساعتی که صحنههای اروتیک را نشان میدهد یا از مکانیسمهای فنی برای نشان دادن برخورد مردم با زشتیها استفاده میکند ، از نظر فنی به عنوان "ساعت اروتیک" شناخته میشود. این ایده به قرن 17 باز میگردد.
ساعتهای وابسته به عشق شهوانی اغلب دارای تصاویر جنسی ایستا یا چهرههای متحرک واقعی هستند که از ساعت استفاده میکنند و به نظر میرسد با فشار یک دکمه در واقع در حال انجام این کار هستند.
و در حالی که به نظر میرسد بیش از هر چیز برای استفاده خصوصی طراحی شده اند ، اغلب توسط اشراف خریداری شده اند تا به عنوان ترفندهای مهمانی ظاهر شوند. نلسون لوسرو ، معاون فروش ایالات متحده در اولیس ناردین میگوید: "این واقعا بیش از هر چیز برای سرگرمیبود."
نوع تفریحات بسته به منطقه متفاوت است. در انگلستان ، جایی که کلیسای کاتولیک اخم شدید خود را بر روی این قطعات تحریک آمیز نشان میداد ، اغلب از آنها برای طنز استفاده میشد: نشان دادن اسقفها و راهبههای همسو راهی برای این افراد بود که بدن محافظه کار محافظه کار را تغییر دهند.
در فرانسه نسبتاً بازتر ، این قطعات بسیار ساده تر بودند - صحنههایی که در ساعتهای جنسی وجود داشت بیشتر از طنز هنری بود. با این حال ، همه این قطعات برای مصارف عمومینبود.
لوسرو میگوید افرادی که میتوانند از عهده خرید این نوع محصولات برآیند ، کارهایی را بر اساس علایق خاص خود انجام میدهند ، خواه معشوقه ، همسر یا هر چیز دیگری باشد. غالباً مردان بلند مرتبهای که برای خدمت سربازی میرفتند-سالها در یک زمان میرفتند-نقاشیهای سکسی را در ساعتهای جیبی خود قرار میدادند تا در لحظات تنهایی بیرون بیایند.
این تاریخ طولانی و مبهم ساعتهای اروتیک است که امروزه مارکها به عنوان دلیل برای ادامه این سنت ذکر میکنند. طراحی اروتیک یکی از عناصری بود که نام تجاری Ulysse Nardin پس از "بحران کوارتز" صنعت ساعت سازی را در دهه 70 نابود کرد.
در طول این مدت ، بسیاری از مارکهای ساعت تلاش کردند تا راههای جدیدی را برای تمایز خود از ساعتهای کوارتز جدید و بی نهایت مقرون به صرفه تشخیص دهند.
Ulysse Nardin در این دوران ضربه شدیدی خورد و سرانجام توسط گروهی از سرمایه گذاران که قصد بازسازی خانه را در اوایل دهه 80 داشتند ، خریداری شد. لوسرو میگوید: "یکی از قطعاتی که ما برای احیای شرکت پیشنهاد دادیم مهاجم ساعت اروتیک بود."
اولیس ناردین در این تفکر تنها نبود. ساعتهای بلانکپین در قسمت جلویی و مهمانی کالیگولان در پشت تجاری است. یک مثال از Chopard را میتوان به طور مشابه در محل کار پوشید بدون اینکه کسی به صحنه بدی در پشت مشکوک باشد.
برخی از این قطعات به وضوح مطابق سنت بریتانیایی در سیخ کشیدن افراد صاحب قدرت بودند - مانند کاریکاتورهای سیاسی بسیار گران قیمت و پوشیدنی.
ساون اندرسن ، ساعت ساز ، قطعهای را در اختیار بیل کلینتون قرار داد که با مونیکا لوینسکی و…
مانند بسیاری از کمدیهای آن زمان ، این قطعات طنزآمیز اغلب شوکه کننده بودند و توهین آمیز ، ناپسند و اغلب زن ستیزانه بودند. برخی استدلال میکنند که ساعتهای اروتیک به طور کلی باعث جمع آوری ساعت میشود ، سرگرمیای که قبلاً به مردان اشاره شده است ، حتی بیشتر به باشگاه پسران.
قطعاتی که تقریباً در همه دنیا دارای زوجهای جنس نژاد و دگرجنس گرا هستند ، مطمئناً نمیتوان آنها را فراگیر نامید.